solna@solna.com.tr

bosphorus

Ship Repair

Maintenance

Underwater Services

Waste Management

Shipping Agency Services

Chartering

Brokarage

Management

Supply Delivery
Ship Repair

Supply of

Technical Goods

Paints

Provisions

Spare Parts

Our Quality Policy

  • Lloyd's Register Certificate of Approval

  • • Our primary goal is to maximize customer satisfaction by targeting excellent service with our best approach in the fields of Shipping Agency and Technical Supply.

    • Taking necessary actions to meet the requirements of our customers in accordance with the level of customer expectations and increasing customer satisfaction by unbaised evaluation of the customer feedbacks.

    • Developing pluralistic and participating managerial insight in accordance with promoting participitation and leadership of workers in all process segments.

    • Constantly supervising the effectiveness of the ISO 9001:2015 Quality Management System by implementing and executing the necessary improvements to the applicable conditions.

    • Improving our quality management system pursuant to law & regulations.

    • Executing, implementing and generating efficient Quality Management Systems in each and every process created in our company to maintain sustainability and serve our customers at a level of international standards.

    • Enhancing our service quality management by collaborating and creating long-term relations with our vendors.

    • Generating an instant and effective work environment by benefiting from improved technologies in corporate communication with our clients.

    • Embracing the aim of enhancement of the Quality Management System by computing the defined measurable performance indicators and evaluating the determined goals of quality.

    Is commited as our Quality Policy.

    Hereby, Solna pledges to determine and constantly review our goals of quality policy and spread through our employees.

    Kalite Politikamız

  • Lloyd's Register Onay Sertifikası

  • • Müşterilerimize faydalı hizmetler sunmak amacıyla, mükemmeli hedefleyen bir tutumla gerçekleştirdiğimiz Gemi Acentalığı ve Malzeme Tedariği hizmetlerinin, öncelikle tüm müiterilerimizin memnuniyetini artırmak için;

    • Müşterilerimizin ihtiyaçlarına cevap verecek hizmetleri müşteri beklentilerine uygun seviyede sunmak, müşteri geri bildirimlerini önyargısız şekilde alarak müşteri memnuniyetini sürekli arttırmak amaçlı gerekli aksiyonları almak,

    • Kurumumuzda katılımcı ve çoğulcu yönetim anlayışının oluşmasını sağlamak ve bu amaçla tüm proseslerimizde Liderliği ve çalışan katılımını teşvik etmek,

    • ISO 9001:2015 Kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli denetleyerek ve gerekli görülen iyileştirmeleri gerçekleştirerek uygulanabilir şartları sağlamak ve yürütmek,

    • Yasalara ve mevzuata bağlı kalarak kalite yönetim sistemimizi sürekli geliştirmek.

    • Uluslararası standartlar düzeyinde sürdürülebilir hizmet vermek için, kurumumuzdaki tüm proseslerde etkin kalite yönetim sistemleri oluşturmak, uygulamak, yürütmek,

    • Tedarikçilerimizle uzun soluklu iş birliği kurarak hizmet kalitemizi en üst seviyeye taşımak.

    • Müşterilerimizle ile kurumsal iletişimde teknolojik imkânlar? kullanarak hızlı ve etkin çalışma sistemi oluşturmaktır.

    • Sistemde tanımlanan proseslerin performans göstergelerine dayalı ölçülebilir, kalite amaçlarının değerlendirilmesi yoluyla sistemin sürekli iyileştirme amacının benimsenmesi

    Kalite politikamızdır.

    Bu doğrultuda SOLNA olarak kalite hedeflerimizi belirleyeceğimizi, hedeflerimizi sürekli gözden geçireceğimizi ve bu politikamızı tüm çalışanlarımız arasında yaygınlaştıracağımızı taahhüt ederiz.